Årsmöte 2018

Attention Huddinge-Botkyrka-Salem håller sitt årsmöte måndagen den 5 mars i Rådsalen.

17.30 öppnar vi dörrarna.
18.00 dukar vi upp en middagsbuffé.
19.00 startar årsmötet.
Snarast efter årsmötet underhåller trubaduren.
21.00 siktar vi på att kunna stänga lokalen.

För att kunna beräkna hur mycket mat som behövs, vill vi att åtminstone du som vill äta anmäler att du tänker komma. Anmälningsformulär finns här: https://simplesignup.se/event/127872

Vi vill väldigt gärna ha flera aktiva! Vår kassör Kenny tänker sluta som kassör, och ingen nuvarande ledamot i styrelsen känner sig redo för den uppgiften. Det vore även toppen att i år kunna välja en valberedning, vilket årsmötet misslyckades med i fjol. De flesta i nuvarande styrelse är redo att fortsätta på nuvarande poster, men vi ser väldigt gärna betydligt fler aktiva. Aktiv behöver ju inte heller innebära någon formell styrelsepost, men att man kanske kan hjälpa till på olika sätt ändå, i mån av tid. Har du idéer är du varmt välkommen att höra av dig, och vi blir jätteglada om vi kan få upp skaran aktiva en smula! Och som sagt, några nya till styrelse och övriga funktionärer är högt upp på önskelistan, en kassör, gärna några till till styrelsen, och en eller ett par valberedare.

Verksamhetsberättelse 2017

Verksamhetsplan 2018